Heeft u een tip?
Dat horen wij graag persoonlijk van u! Geeft u dit aan ons door bij uw eerstvolgende contactmoment met een van onze medewerkers.
Heeft u een klacht?
Dan betreuren wij dat. Uiteraard willen wij dat graag met u oplossen via onze onderstaande klachtenregeling.
Klachtenregeling Huisartsenpraktijk Aziz
Heeft u een klacht over uw huisarts of één van de medewerkers, dan zijn er 3 stappen die gevolgd kunnen worden:
1. De huisarts lost de klacht samen met u op
Probeert u eerst het probleem met uw huisarts te bespreken. Dat kan ook als de klacht over één van onze medewerkers of de waarnemer gaat. Als de huisarts niet weet dat u ontevreden bent, kan hij of zij ook niet proberen de klacht op te lossen.
Ter ondersteuning kunt u ons klachtenformulier invullen.
2. De klachtenfunctionaris komt met een oplossing
Komt u samen met uw huisarts niet tot een oplossing, dan kunt u via de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE) een officiële klacht indienen.
Klik hier om uw klacht in te dienen
3. Bemiddeling door de geschillencommissie (bindend oordeel)
Komt u samen met de klachtenfunctionaris niet tot een oplossing, dan wordt de klacht ingediend bij de geschillencommissie.
Wilt u contact opnemen met de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg?
Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg
Postbus 8018
5601 KA EINDHOVEN
T: 088 022 9100
(ma t/m do 9:00-17:00 uur en vr 9:00-13:00 uur)
E: info@skge.nl
Als u meer wilt nalezen over de klachtenregeling SKGE, dan kan dat op de site van de SKGE.
Klik hieronder voor de folder van de SKGE.